avatar Jestem Tomasz z Kołobrzegu. Od 2009 roku przejechałem na rowerze 13250.32 kilometrów. Więcej o mnie.

Poprzednie lata

2010

2009

Zaliczone gminy

Wykres roczny blog rowerowy tomikg.bikestats.pl

Sierpień, 2016

Mrzeżyno

Wtorek, 23 sierpnia 2016 · dodano: 24.08.2016 | Komentarze 0

To miał być krótki wypad na stadion po bilety na mecz, ale już po kupieniu biletów stwierdziłem, że pogoda (cały dzień było pochmurno i momentami padało) się poprawia, więc można się kawałek jeszcze przejechać. Ostatecznie dotarłem do Mrzeżyna, w którym nie byłem od stycznia. Port w Mrzeżynie to jedno z moich ulubionych miejsc nad Bałtykiem, a latem, gdy otwarte są wszystkie smażalnie i kawiarenki, warto usiąść i spędzić tam trochę czasu. Mnie trochę gonił czas, bo dotarłem do Mrzeżyna ok. godz. 19, ale na pewno skorzystam następnym razem.

TRASA: Kołobrzeg - Grzybowo - Dźwirzyno - Rogowo - Mrzeżyno - Rogowo - Dźwirzyno - Grzybowo - Kołobrzeg

Karlino - Kołobrzeg

Piątek, 12 sierpnia 2016 · dodano: 16.08.2016 | Komentarze 0

Wypad z Marcinem z Karlina do Kołobrzegu. Do Karlina dojechaliśmy pociągiem, w drogę ruszyliśmy ok. 16:15 po krótkich zakupach na stacji benzynowej. Najpierw ścieżką rowerową wzdłuż DW 163 dojechaliśmy do Brzeźna, a następnie skręciliśmy w kierunku Mierzyna. Tego fragmentu trasy wcześniej nie znałem, dopiero w Mierzynie wjechałem na znajome ścieżki. W Skoczowie odrobina bruku, na szczęście z w miarę wygodnym poboczem. Od Strachomina do Dobrzycy nowy asfalt, w dodatku wiatr w plecy, więc ten fragment przejechaliśmy dość szybko. Z Dobrzycy stromy zjazd (rekord prędkości 40 km/h) do skrzyżowania z DK 11. Skrzyżowanie przecinamy po przepuszczeniu kilku aut i jedziemy dalej do Gąsek. Tam chwila przerwy przy latarni na lody i coś do picia, po czym ruszamy na szutrowy fragment trasy, ok. 3 km przez las w stronę Ustronia Morskiego. W Ustroniu Marcin rusza szybciej do domu, bo trochę się spieszy, a ja z przystankiem przy plaży w Podczelu spokojnie dojeżdżam do domu ok. 19:40.

TRASA: Karlino - Brzeźno - Daszewo - Daszewo kol. - Mierzyn - Skoczów - Strachomino - Strzepowo - Dobrzyca - Borkowice - Śmiechów - Gąski - Pleśna - Wieniotowo - Ustronie Morskie - Sianożęty - Podczele - Kołobrzeg

Pętla przez Ząbrowo

Poniedziałek, 8 sierpnia 2016 · dodano: 08.08.2016 | Komentarze 0

Pętla z Krzyśkiem i Marcinem na południe od Kołobrzegu, z przejazdem przez most na Parsęcie między Pustarami i Ząbrowem.

TRASA: Kołobrzeg - Niekanin - Obroty - Bogucino - Pustary - Ząbrowo - Charzyno - Bezpraw - Zieleniewo - Kołobrzeg