avatar Jestem Tomasz z Kołobrzegu. Od 2009 roku przejechałem na rowerze 13250.32 kilometrów. Więcej o mnie.

Poprzednie lata

2010

2009

Zaliczone gminy

Wykres roczny blog rowerowy tomikg.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Trans 2.0

Wycieczka po okolicach Kołobrzegu

Sobota, 13 czerwca 2020 · dodano: 13.06.2020 | Komentarze 0

Dziś w południe pierwszy raz przetestowałem nowy rower na trasie za miastem. Spokojna wycieczka z pięknymi widokami przy super pogodzie. Nad samym morzem co prawda dość chłodno i wietrznie, ale nieco dalej na południe upalnie. Z Kołobrzegu wyjechałem ścieżką wzdłuż DW102, by za miejscowością Bezpraw odbić w kierunku lasu charzyńskiego. Przekroczyłem wiadukt nad drogą S6, a następnie lasem dojechałem do Charzyna. Tam przerwa przy sklepie i dalej już boczne szosy. Przez Niemierze dojechałem z powrotem do DW102, którą przejechałem przez miejscowość Błotnica. Za Błotnicą odbiłem w lewo na północ, ścieżką rowerową przez Przećmino dojechałem do Korzystna, a stamtąd szosą do Grzybowa. W Grzybowie krótka przerwa na plaży, ale szybko przegonił mnie stamtąd wiatr, więc wróciłem do Kołobrzegu. Tempo na mieście spacerowe, za miastem dość szybkie.

Ścieżka rowerowa wzdłuż DW102

Nad drogą ekspresową S6

Przerwa przy sklepie w Charzynie

Most na rzece Błotnicy przed Niemierzem

Malowniczo położona ścieżka rowerowa koło Przećmina

Kolejna przerwa, tym razem na plaży w Grzybowie