avatar Jestem Tomasz z Kołobrzegu. Od 2009 roku przejechałem na rowerze 13250.32 kilometrów. Więcej o mnie.

Poprzednie lata

2010

2009

Zaliczone gminy

Wykres roczny blog rowerowy tomikg.bikestats.pl

• Sprzęt Kross Hexagon X1

Pętla po Kołobrzegu

Niedziela, 21 sierpnia 2011 · dodano: 21.08.2011 | Komentarze 0

Pogoda w końcu dopisała, więc postanowiłem trochę popedałować. Nie wiedziałem gdzie pojadę, ale gdy wyjeżdżałem, okazało się, że mam niewiele czasu. Postanowiłem więc na bieżąco układać trasę nie oddalając się przy tym od domu.

Początkowo skierowałem się w stronę dzielnicy uzdrowiskowej, gdzie byłem umówiony na służbową rozmowę. Później pojechałem wzdłuż wybrzeża ścieżką rowerową, by tuż przed molem skręcić w stronę centrum miasta. Ulicą Solną i Bałtycką dotarłem do dzielnicy zachodniej, a stamtąd ścieżką rowerową w kierunku Grzybowa. Dojechałem nią do ulicy Zachodniej i nią oraz Wylotową zawróciłem w kierunku miasta. Dojechałem jednak tylko do hotelu Baltic Plaza, skąd ciągiem pieszo-rowerowym udałem się w kierunku osiedla Radzikowo. Tam wjechałem na główną ulicę Grzybowską. W tym miejscu specjalne pozdrowienia należą się pasażerowi czerwonego Cinquecento na tablicach z Wałcza, który podczas wyprzedzania mnie wymachiwał na mnie pięścią przez okno. Jak widać, rowerzyści nadal nie są mile widziani na drogach...

Zjechałem jak najszybciej z Grzybowskiej i bocznymi uliczkami osiedlowymi dotarłem do znacznie spokojniejszej Starynowskiej. Następnie ciągiem rowerowym wzdłuż cmentarza dojechałem do VI Dywizji Piechoty. Tam krótka przerwa na ławce przy ścieżce rowerowej, a potem jazda do centrum przez działki przy Basztowej. Muszę tu zaznaczyć, że ładnie tam pobłądziłem. Jeździłem między ogródkami tak długo, aż wylądowałem na... wale przeciwpowodziowym dwa metry od brzegu Parsęty.

Po wydostaniu się z labiryntu działek przejechałem przez mosty na Parsęcie i Stramniczce, a następnie przez Park im. Dąbrowskiego dotarłem do ścieżki rowerowej, którą już dotarłem do mojego osiedla.

Pokonanie trasy zajęło mi niewiele ponad godzinę, średnia prędkość wyniosła 18,0 km/h.